Even voorstellen…
Door de jaren heen is gebleken dat onze kennis en expertise van grote meerwaarde is voor organisaties. Onze adviseurs zijn altijd expert op twee of meerdere onderwerpen. Als team kennen we alle aspecten van het kwaliteitsveld. Wij kennen het klappen van de zweep, staan voor kennis, kunde en kwaliteit in de zorg en zetten ons graag in voor uw organisatie en medewerkers! Op pagina Over ons kunt u lezen wat ons drijft en motiveert!
Onze managers

Hanneke van Beusichem
Directeur
T: 06 21 30 45 13

Sandra van der Linde
Business manager
T: 06 21 65 04 74
Over Sandra
Sandra heeft een achtergrond in de zorg, ICT en onderwijs in de rollen van verpleegkundige, consultant, accountmanager en nu business manager. Met de poten in de modder, een halfvol glas én met doorzettingsvermogen wil zij mensen motiveren om tot goede oplossingen te komen. Bij klanten én intern.
Onze adviseurs, auditoren, interim-managers, projectleiders, trainers en coaches

Alette Jager
Adviseur, coach, trainer, co-auditor en interim- manager
T: 06 21 21 00 41
Over Alette
Alette heeft zich de afgelopen 30 jaar ontwikkeld tot een mensgerichte coach, trainer en interim manager. Haar menslievende basishouding is altijd het startpunt om tot duurzame ontwikkeling en samenwerking te komen. Alette is ook geschoold en heeft buitengewone interesse in organisatieculturen en Deep Democracy.

Diana Menninga
Adviseur, coach, trainer
T: 06 21 63 74 38
Over Diana
Diana wil sterk in verbinding staan met de ander om de kwaliteit van zorg voor de medemens te verbeteren. Diana zet zich in als adviseur, teamleider en teamcoach. Zij is open en direct met veel kennis en ervaring in de zorgsector. Diana neemt initiatief, heeft lef en kijkt vanuit een praktijkgericht perspectief.

Elske Bollema
Adviseur, auditor, calamiteiten-onderzoeker
T: 06 11 86 17 92
Elske is adviseur en auditor. Zij richt zich als expert op kwaliteit van zorg en zoekt altijd de verbinding met het primaire proces en de mensen in een organisatie. Zij weten het meest van het primaire proces en hoe het gaat. Met hun informatie kan Elske goed aansluiten bij de vragen die er spelen zoals hoe een organisatie kan sturen op kwaliteit en veiligheid. En wat uitvoerende medewerkers nodig hebben om goede, veilige en verantwoorde zorg te kunnen leveren.

Evelien Hogenkamp
Adviseur, coach, trainer, co-auditor en interim- manager
T: 06 15 62 62 90
Over Evelien
Evelien vertrouwt op de kwaliteiten van de medewerkers in het primaire proces en houdt ondertussen de focus op gemaakte afspraken. Evelien is analytisch, daadkrachtig, resultaatgericht en betrouwbaar. Haar coachende stijl en enthousiasme worden gecombineerd met een praktische instelling. Hierdoor krijgt ze anderen mee in een veranderende omgeving.

Francien Steunenberg
Adviseur, coach, trainer, co-auditor en interim manager
T: 06 11 94 56 58
Over Francien
Francien heeft ruime ervaring als eindverantwoordelijk manager en projectleider in de ouderenzorg en de laatste jaren vooral als adviseur en coach. Haar drijfveren zijn de beste zorg voor de cliënt en dit wil zij bereiken door medewerkers uit te dagen het beste uit zichzelf te halen. Zij coacht en ondersteunt organisaties en medewerkers hierbij.

Ineke de Wilde
Adviseur, coach, interim-manager, trainer
T: 06 15 62 79 62
Over Ineke
Ineke heeft veel ervaring in management, coaching en training. Ze is ervan overtuigd dat een mens altijd kan blijven leren en ontwikkelen. En zij gelooft erin dat mensen het beste functioneren als ze zich in team en organisatie vrij voelen zichzelf te zijn en zo hun kennis en talenten in kunnen zetten. Een voorwaarde om als organisatie doelen te bereiken. Ineke weet hoe zo’n omgeving te creëren.

Ingrid Timmer
Adviseur, coach, interim-manager
T: 06 29 33 40 02

Ingrid van Olst
Adviseur, coach, interim-manager, co-auditor
T: 06 15 56 35 77
Over Ingrid
Ingrid is een ervaren interim- en verandermanager in de zorg. Zij werkt graag vanuit verbinding om samen het verschil te maken, werkplezier te bevorderen en verbeteringen door te voeren. Ingrid heeft doorzettingsvermogen, is inspirerend en duidelijk en biedt structuur.

Lydia van Rossum
Interim-manager Wonen en Zorg / Expertisecentrum / Regiomanager, adviseur organisatie en advies
T: 06 11 69 14 85

Marjolein de Nooijer
Adviseur, projectleider
T: 06 25 50 36 13
Marjolein is nuchter en geduldig, positief gestemd, koersvast en geïnteresseerd in wat anderen beweegt of afremt. Marjolein is onderzoeker en adviseur zelforganisatie en interdisciplinaire samenwerking. Zij heeft veel ervaring als woonbegeleider VG, interim-zorgbemiddelaar en mantelzorger. Marjolein heeft snel inzicht in onderlinge verhoudingen en onderneemt gericht actie om het team of de organisatie weer in zijn kracht te zetten in tijden van crisis.

Pieter Bos
Interim-management op locatie en directieniveau, manager behandeldienst
T: 06 15 53 75 64

Rob Uijterwaal
Adviseur, interim-manager, onderzoeker, auditor
T: 06 22 80 18 79
Over Rob
Rob werkt sinds 1990 als interim-manager en adviseur. Hij werkt altijd vanuit de kwaliteitsdriehoek Zorg, Arbeid en Organisatie. Als auditor en interim-manager op directie- en locatieniveau heeft hij vele organisaties in de VV&T en VG-sector weer goed op weg geholpen. Als adviseur en interim-manager faciliteert hij het proces om medewerkers tot verbetering te laten komen. Soms als coach en waar nodig als (tijdelijke) kapitein op het schip.

Suzanne Heidstra
Interim manager, adviseur, coach
T: 06 21 44 78 88
Over Suzanne
Suzanne is geïnteresseerd in wat mensen beweegt. Haar kennis en ervaring uit haar opleidingen verpleegkunde, veranderkunde en teamcoaching zet zij graag in om tot de kern van een probleem te komen. Zij is analytisch sterk en ziet snel samenhang en mogelijkheden. Samen met anderen wil zij komen tot creatieve, praktische oplossingen. Suzanne werkt als adviseur en interim- of projectmanager om te ondersteunen bij het versterken van de kwaliteit van zorg.

Wendy Lingeman
Adviseur, coach
T: 06 21 48 59 36