Trainingen

Onze trainingen zijn gericht op het laten slagen van de mensen in de zorg

De Impuls voor de Zorg levert maatwerk

Veranderingen en vernieuwingen in de organisatie brengen leer- en ontwikkelingsvragen met zich mee. De Impuls voor de Zorg heeft uitgebreid ervaring met het trainen van medewerkers en leidinggevenden. De competenties in de trainingen en opleidingen worden afgestemd op de specifieke vraag en situatie van de organisatie. Al onze trainingen worden ‘in company’ gegeven. Leidend voor ons zijn de vragen: wat wilt u morgen anders doen dan vandaag? En: hoe borgt u de inzichten en kennis uit de training in de praktijk?

Een greep uit onze eerder gegeven trainingen:

  • Persoonsgerichte zorg voor zorgmedewerkers
  • Omgaan met onbegrepen gedrag
  • Samenwerken met mantelzorgers
  • Omgaan met cliënten met dementie
  • Trainingen voor leidinggevenden
  • Teamcoaching en intervisie

 

Uitgangspunten

Bij trainingen en opleidingen laten wij ons leiden door de volgende principes:

 

N

Contact en contract

We hechten veel waarde aan het samenwerken met de deelnemers in  scholings- en trainingsactiviteiten. We doen dat op basis van contract; we maken afspraken over hoe we samen de leersituatie succesvol maken. We verwachten daarin van de deelnemers een pro-actieve leerhouding, net zoals de deelnemers van ons praktische professionaliteit mogen verwachten.

N

“Als je niet traint zoals het spel wordt gespeeld, hoe kun je dan de wedstrijd winnen?"

We kennen de beroepspraktijk van de deelnemers goed en starten bij hun ervaringen. We gebruiken veel casuïstiek, oefeningen en simulaties uit de beroepspraktijk van de deelnemers. Waar mogelijk integreren we procedures en protocollen van de organisatie in onze trainingen.
N

Aansluiten bij de leerstijl van de deelnemers én de gehele leercirkel doorlopen

Dat is de basis waarop we onze didactische werkvormen kiezen.
N

Leren is herhalen

Het leerresultaat wordt pas echt bereikt als deelnemers tijdens, maar vooral ook na de training energie steken in de gewenste verandering. Pas als deelnemers in hun werkpraktijk het geleerde kunnen (uit)oefenen, ontstaat er een blijvende gedragsverandering. 

Meer weten?

Neem contact met ons op en wij helpen u verder!

De Impuls voor de Zorg

Utrechtseweg 75
3702 AA Zeist
Tel: 030 200 36 55
Kvk : 64818527

Openingstijden:

Maandag – Vrijdag 09.00 – 17.00

24/7 per mail en chat
info@deimpulsvoordezorg.nl

 

Dienstverlening:

over ons
Audits à la IGJ
HR Diensten

Reach Us

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus voluptatem.
13005 Greenville Avenue,
California, TX 70240
+22 140 006 754
contact@divifinance.com

Leave A Message